En dit is pas dag 1

11 mei 2017 - Osaka, Japan

We zijn veilig en wel aangekomen in JAPAN! Na een vliegreis van ongeveer 12 uur, weinig tot geen slaap en een langdurige drugscontrole van Jelle's tas, konden we dan eindelijk een Pikachu portemonnee kopen als pot. Na deze fantastische aankoop konden wij onze weg vervolgen naar ons appartement in Osaka.

Om van het vliegveld naar de stad te kunnen hadden wij onze nieuwe beste vriend, de Japan Rail Pass nodig, die wij daar dan ook maar gelijk hebben opgehaald. Halverwege onze trein/metro reis naar Osaka city bleek onze Japan expert Ted onmisbaar te zijn om te navigeren door het oerwoud van Japanse tekens op de borden.

Aangekomen bij het appartement, dat echt dikke prima is, de tassen gedropt en snel een deo douche genomen en na de eerste Ramen van de vakantie op naar het kasteel!

Van buiten zag het er prachtig uit, jammer dat we te laat waren om ook binnen een kijkje te nemen. Dus, dan maar naar de kroeg om nog even lekker wakker te blijven.

Onderweg naar het appartement nog wat boodschapjes gedaan en daarna heerlijk gegeten bij een eettentje waar je je bestelling kan doorgeven via een automaat aan de buitenkant.

Na ruim 32 uur wakker te zijn geweest en een paar biertjes later vonden we toch dat jullie dit eerste verslag verdienen en vergeet natuurlijk niet onze foto's te checken! En om maar in de woorden van Ted vandaag af te sluiten: "Het is pas de eerste dag!"

Mattane!

1. Renee:
    Whoehoeee! Have fun!
  2. Frans:
    11 mei 2017
    Ziet er allemaal goed uit. Geniet ervan!
  3. Wilma:
    11 mei 2017
    Wat een eerste dag! En haha wat een geweldige portemonee
  4. Mark Erlings:
    11 mei 2017
    Wow luitjes, dat ziet er fantastisch uit allemaal! En wat een tocht hebben jullie er op zitten. Hopelijk kunnen jullie voldoende uitrusten voor de komende avonturen, vooral voor reallife Mario kart schijn je goed uitgerust te moeten zijn ;) ik kijk nu al uit naar jullie volgende post. Veel plezier!!
  5. Melissa:
    Heel veel plezier lieverds! Nu eerst lekker slapen. Xx
  6. Tessa:
    dat wc plaatje
  7. Ludi:
    11 mei 2017
    Toch ook nog snel de "top"foto vervangen voor het slapen gaan!
    Gaaf, hij past perfect bij de titel van jullie blog.
    Heerlijk om zo op de hoogte gehouden te worden.
    Heel veel plezier alle vier!
  8. Wouter:
    12 mei 2017
    Wow...dat ziet er allemaal top uit guys & girl! Lekker genieten, zo aan de gezichten te zien... :-) Ben benieuwd naar dag 2...!
  9. Erik & Christie:
    15 mei 2017
    Levelled selfie. I see we taught you guys well!