Tussenstop in Kobe

19 mei 2017 - Kobe, Japan

Vanuit Hiroshima stappen we op de Shinkansen naar Kobe,  voor een korte tussenstop op onze reis naar Tokyo.

We hebben hier een middag en een avond,  dus proberen er het meeste van te maken. Na onze backpacks bij de (geweldige) Airbnb te hebben gedropt,  wandelen we richting de waterval.  Het is ongeveer 27 graden op het moment,  dus de klim gaat gepaard met flink wat zweten.  De waterval is prachtig en de natuur wonderschoon.  Vanaf de top krijgen we een prachtig overzicht van Kobe voorgeschoteld.

Kobe staat natuurlijk bekend om de Kobe Beef,  dus we kunnen hier niet vertrekken zonder van een Kobe Beef-burger te hebben genoten.  Dat we voor een 2e ronde gaan,  zegt genoeg.

Met volle magen lopen we richting de AirBnB. Onderweg stappen we nog een zeer dubieuze shop binnen, wat voor een hoop vermaak en verwondering zorgt.

Na een korte maar prima nacht pakken we onze spullen weer en vertrekken richting Tokyo! Hier gaan we 4 dagen blijven,  dus het kan even duren voor de volgende post maar die wordt het meer dan waard!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mark Erlings:
    20 mei 2017
    Jullie maken me wel nieuwsgierig naar wat er allemaal zo dubieus is ;) veel plezier in Tokyo!
  2. Erna:
    22 mei 2017
    En maar eten !!!! ik hoop dat jullie de kunst afkijken en thuis een japans maaltijd kunne bereiden!!